بخش ارتباط با روحانی راه اندازی شد
با سلام خدمت خوانندگان محترم پایگاه اطلاع رسانی آستان مبارک آقا سید حسین(ع) زرگ طبس، با توجه به اهمیت ارتباط بین مسئولان آستان مبارک و زائران غریب زرگ بخش ارتباطی با حجت الاسلام سید محمود رحیمی روحانی،خادم و متصدی آستان مبارک راه اندازی گردید.شما عزیزان میتوانید با کلیک بر روی لوگوی سمت چپ وبلاگ به این بخش منتقل شوید شایان ذکر است این بخش در حال آماده سازی است و به زودی قابلیت های جدیدی به آن اظافه خواهد شد.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 11:10 توسط سیدجوادرحیمی
|
